2010.09.11.

2011.08.22. 12:25

Kalandos egy nap volt ez is, és még nincsen vége... Reggel 5.30-kor ébredtem magamtól, na meg a többi zarándok pakolászásától. Irány az út, még kukk sötétben, persze fejlámpával. Az alberg előtt az indulás előtti utolsó simítások közepette odalép mellém egy magas szikár ember, felnéz a csillagokra az ég alja már kezd pirkadni, nagyot szippant, rám néz elmosolyodik és azt mondja, egy újabb gyönyörű nap kezdete....

Meglepően jól ment a mai etap fele, mára 26km a terv. 11-nél észre sem veszem szinte, és néha utolérek egy droidot (na jó nem, tök kedves amúgy mindenki). Amikor megláttam a 17.km-t jelző táblát 10 óra körül, akkor rámtör egy hihetetlen fáradtság és fájni kezd mindenem, de a lábam nagyon. Azért beérek, jó korán. Egy kis japán vagy olyasmiféle fiúval kerülgetjük egymást, hol én hagyom le hol ő engem, ő azt mondja, ma Pamplonáig megy.(azért az elég messze van még ide) Most Zubiriben vagyok, kb 13.00, sör, séta a patakban, a franszé öreglányok, őz a patakparton. Várom az olyasz nagymellű lányt, de ő még sehol, majd elhatározom, megyek még 5km-et valami Lara-izé faluig. Indulásnál szólnak, hogy ott zárva a zarándokszállás, és csak hotel van. Nemtudom miért, de úgygondolom badarság és elindulok. Indulásnál összefutok a beérkező missz itáliával, beszélünk pár szót, mondja hogy ő nem megy tovább, mert hallotta h ott zárva van a zarándokszállás. Elköszönünk, nekem mennem kell. Szállás persze semmi, büdös vagyok, csavaj a franszé mamikkal, ők taxival elmennek Pamplonába, nekem is felajánlják, én nem akarok csalni. Továbbmenés, 20.00 kor tábort verek a hűs hegyipatak mellett, kb 5 fokos lehet brrrrr, na jó lehet h van 8-9 is, de mindenesetre iszonyatos hideg, fürcsi benne....kemény..... Most írok még világos van, elteszem magam, remélem nem lesz eső!!! Pára lesz így is tuti!

A bejegyzés trackback címe:

https://schw.blog.hu/api/trackback/id/tr213170809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása