Folytatás...

2011.08.14. 16:00

Hol is folytassam, sem időm sem kedvem, sem energiám nem volt eddig írni, pedig nagy lendülettel álltam ám neki :) na de ilyenek ezek, a szalmalángok mindig hamar ellobbannak.

Szóval azt hiszem be fogom pötyögni ráérő időmben a naplómat amit a Caminón írtam, pár napja visszaolvastam, lapozgattam benne... hát nem egy tipikus úti ismertető, nem sokat írtam a helyekről, inkább az érzéseket próbáltam megragadni, és azt gondolom, más számára tán lehet értelmetlen az egész, de mivel nem olvasta senki, majd most kiderül...

 

Az ezer mérföldes út is egyetlen lépéssel kezdődik! 

 

2010.09.07. Szfvár.

Kb 14-óra-kor INDULOK. Most 11:30, még a hátizsákomba pakolászok, ez olyan jellemző... tuti itthon hagyok valamit.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://schw.blog.hu/api/trackback/id/tr423152744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása